МІС МедІнфоСервіс (Поліклініка та Стаціонар)


 -    „МІС МедІнфоСервіс“. Версія: 4.3.9. Дата випуску: 16.10.2020.

Медичні кадри
Автоматизацiя робочого мiсця працiвника кадрової служби


 -    „Медичні кадри“. Версія: 4.2.4. Дата випуску: 21.09.2020. Версія бази: 41
 -    Попередні версії

Необхідне програмне забезпечення


 -    Сервер Firebird, архіватор 7-Zip,...
Новини

МІС МедІнфоСервіс. Версія 4.3.9
16 жовтня 2020

  1. Для полегшення роботи лікарів та для зменшення кількості потраченого часу на заповнення медичної документації, додано можливість створення форми 096 "Історія вагітності та пологів" на основі даних, внесених в Медичну карту стаціонарного хворого, якщо вона була створена для пацієнтки до пологів. Даний режим доступний при умові встановлення відмітки в налаштуваннях;
  2. При створенні ЕМЗ з типом "Виписка пацієнта, що вибув зі стаціонару", поле "Стать" в Обстеженнях заповнюється автоматично;
  3. Впорядковано послідовність послуг при імпорті даних з Медичної карти стаціонарного хворого до ЕМЗ.

МІС МедІнфоСервіс. Версія 4.3.9
14 жовтня 2020

  1. Реалізовано імпорт даних з форм 096 "Історія вагітності та пологів" та 097/о "Медична карта новонародженого" до ЕМЗ, при умові встановлення відмітки в налаштуваннях.
    Для того, щоб під час імпорту було перенесено максимальний об'єм інформації в форми додано вкладки "Діагнози"(з можливістю кодування за МКХ-10 АМ) та "Послуги", заповнення яких в подальшому полегшить процес виправлення помилок, які заклади отримують в розшифровках до звітів від НСЗУ;
  2. Для більш детального контролю /внесених в ЕСОЗ Електронних медичних записів:
    • Додано реєстр "Процедури";
    • в Реєстрі медичних записів додано нове фільтраційне поле, що містить інтегрований перелік захворювань за класифікатором МКХ-10 АМ, які за матеріалами НСЗУ вважаються хронічними;
    • в Реєстрі медичних записів, діагностичних звітів та процедур додано можливість формування звітів по кількості записів, що передані працівниками до ЕСОЗ;
  3. В Медичній карті стаціонарного хворого у вкладці Хірургічні операції реалізовано можливість створення загальних шаблонів;
  4. При створенні та скасуванні Електронних направлень по деяких полях додано можливість дадавати власні шаблони.

МІС МедІнфоСервіс. Версія 4.3.9
5 жовтня 2020

  1. Реалізовано новий функціонал в електронних медичних записах (ЕМЗ):
    • "Медичні висновки про народження" - пологові будинки та заклади, які мають в своєму складі пологові відділення можуть створювати Медичні висновки про народження, використвуючи МІС.
      МВН в переважній більшості випадків має замінити "Медичне свідоцтво про народження"(Форма 103/о). Ознайомитися з текстовою інструкцією процесу створення МВН, використовуючи інтрфейс МІС МедІнфоСервіс можна за посиланням: Інструкція з формування МВН.
    • "Процедури" - детальну інструкцію з користування можна знайти на нашому YouTube каналі.
  2. Для оптимізації процесів роботи з базою даних МІС та для зменшення її об'єму ми здійснили поділ та відокремили ту частину бази, яка містить зображення.
  3. Для коректної роботи програми, одразу після оновлення необхідно одноразово зайти в програму, використовуючи ім'я користувача та пароль адміністратора.

Архів новин

МІС МедІнфоСервіс
(Поліклініка та Стаціонар)


Основні функції МІС в комплектації Поліклініка:
• реєстратура;
• медична карта амбулаторного хворого;
• візити;
• епізоди;
• ICPC-2;
• МКХ-10;
• форма 074/о;
• форма 039/о;
• eHealth: створення декларацій з пацієнтами, укладання договорів з НСЗУ;
• інтеграція ICPC-2 в загальний опис стану хворого;
• зв'язок діагноза ICPC-2 з МКХ10 діагнозом (в обох напрямках);
• Формування статистичних звітів;
• автоматизація ведення облікових форм;
• аналізи та дослідження;
• анамнези та скарги;
• державний реєстр лікарських засобів України;
• класифікатор медичних процедур та хірургічних операції;
• ведення реєстру пацієнтів;
• ведення реєстру інвалідів;
• ведення реєстру ветеранів війни;
• ведення реєстру учасників АТО;
далі »

Основні функції МІС в комплектації Стаціонар:
• медична карта стаціонарного хворого (форма 003/о);
• журнал обліку прийому хворих у стаціонар та відмов у госпіталізації (форма 001/о)
• палати;
• дані про пацієнта по формі 003/о з приймального відділення;
• запис лікаря приймального відділення;
• огляд лікуючим лікарем;
• результати обстежень;
• щоденник;
• листок огляду та консультацій спеціалістами (інтегровано з формою 028/о);
• переводи пацієнтів;
• діагнози;
• хірургічні операції (докладний опис операції проводиться в «Журналі запису оперативних втручань в стаціонарі» (форма 008/о));
• епікриз;
• патологоанатомічне обстеження;
• температурний листок (форма 004/о);
• листок лікарських призначень (форма 003-4/о);
• листки непрацездатності (інтегровано з формою 036/о);
• виписка із медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого (форма 027/о);
• МКХ-10;
• аналізи та дослідження;
• анамнези та скарги;
• державний реєстр лікарських засобів України;
• класифікатор медичних процедур та хірургічних операції;
• ведення реєстру пацієнтів;
• автоматизація обліку «Форми 066/о»;
• автоматизація обліку «Форми 007/о»;
• формування статистичних звітів форми 20;
• формування аналітичних звітів діяльності стаціонару;
далі »


"Медичні кадри" - розширені версії



Розширена версія з функціями: формування стандартних наказів і ведення стажу


Накази
П-5. Табель обліку робочого часу
Графік роботи
Розрахунок стажу
Звіт з непрацездатності
Списки з кваліфікації
віт про прийнятих працівників
Графік відпусток


Розширена версія з функціями: ведення оплати праці і розрахунок тарифікаційного списку


Оплата праці
Розрахунок стажу
Звіт з непрацездатності
Списки з кваліфікації


Опис додаткових можливостей


"Накази": дозволяє в автоматизованому режимі формувати основні види наказів з кадрового діловодства: з особового складу (прийом на роботу, звільнення, переведення) та кадрові накази, щодо відпусток, направлення на курси підвищення кваліфікації та інше, які потребують інших термінів зберігання зазначених наказів.
Інструкція користувача

"Форма П-5. Табель обліку робочого часу": формує табель обліку використання робочого часу з урахуванням вихідних та святкових днів з переносами, відпусток, лікарняних, відряджень та інш.
Інструкція користувача

"Графік роботи": реєстр, що використовується для планування режимів роботи працівників, наприклад перша, друга зміни; дозволяє встановлювати початок і кінець робочого дня, вихідні та добові чергування; все це з урахуванням відпусток та непрацездатності (лікарняні, відрядження та інш.); також існує можливість на основі даного реєстру автоматичного формування форми П-5 (табель обліку використання робочого часу), як для окремого підрозділу, так і для медичної установи в цілому.
Інструкція користувача

"Графік відпусток": реєстр, що призначений для планування відпусток. Графік створюється на один рік і його можна формувати як для окремого підрозділу так і для медичного закладу вцілому. Створені графіки дозволяється переглядати, редагувати, друкувати та вилучати. Також існує можливість на основі даного реєстру автоматичного формування звітів по запланованим відпускам.
Інструкція користувача

"Оплата праці": дозволяє вводити і зберігати у базі даних для кожного працівника всі види оплати праці:
 - посадові оклади, підвищення, доплати, надбавки;
 - при зміні розміру мінімальної заробітної плати автоматично перераховувати всі види оплат;
 - в автоматичному режимі на визначену дату формувати звіт – «Тарифікаційний список»;
 - в автоматичному режимі формувати штатний розпис с розрахунком фонду оплати праці.
Інструкція користувача

"Розрахунок стажу": дозволяє обраховувати різні види стажу, для кожного працівника формувати таблицю видів стажу, на підставі даних з закладки ”Трудова книжка“ виконувати розрахунок всіх видів стажу працівника на будь-яку дату, формувати різні види звітів по обліку стажу.
Інструкція користувача

"Звіт з непрацездатності": підраховує кількість днів по різним видам відсутності працівника на робочому місті: лікарняні, відрядження та інш.
Інструкція користувача

"Списки з кваліфікації": оперативний звіт, який відображає перелік працівників та відомості про кваліфікацію.
Інструкція користувача

"Форма №5-ПН. Звіт про прийнятих працівників": Для подачі до виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття відомостей про прийняття на роботу працівників.
Інструкція користувача